Pierwszy

Rok temu otwierałem swój pierwszy warsztat samochodowy. Skończyłem szkołę, która dała mi tytuł mechanika, a od lat moim marzeniem było otwarcie własnego warsztatu. Jednak nie miałem pojęcia, że jest to aż takie trudne. Pierwszym problemem z jakim się spotkałem było wyposażenie warsztatu. Jedna rzecz że kilka lat uczyłem się jak i czym naprawiać samochody, a druga, że nie wiedziałem od czego zacząć i jak zdobyć najwyższej klasy wyposażenie warsztatu, a przy tym nie przepłacić. Zacząłem przeszukiwać internet w poszukiwaniach niedrogiego dostawcy sprzętu samochodowego. Przeszukiwałem stronę po stronie, ale w końcu udało mi się znaleźć świetny sklep internetowy, w którym można kupić praktycznie każdą rzecz. Tutaj wyposażenie warsztatu to błahostka. Mogłem w spokoju posiedzieć i wybrać odpowiedni sprzęt, poczytać o nim i samemu w spokoju zadecydować. A w tym sklepie można było kupić naprawdę wszystko. Były tam między innymi: wyważarki, elektronarzędzia, frezerki, szlifierki, zszywacze, nożyce, piły stołowe i taśmowe, wkrętaki, klucze, latarki tak dalej. Wybór ogromny i mogłem w przystępnej cenie wybrać to co mi jest najbardziej potrzebne. Poza tym warto wspomnieć o tym, że sklep oferuje swoim klientom częste promocje i rabaty. Na przykład gdy szukałem wyposażenia znalazłem promocyjne wyważarki. Były one o połowę tańsze, niż te, które oglądałem w sklepie, w swoim mieście. Wybrałem właśnie te wyważarki, ponieważ miały one świetne funkcje. Można było w nich bardzo szybko i bez kłopotu wymienić brzeszczot, dzięki czemu nie trzeba niepotrzebnie marnować czasu. Można również regulować szybkość pracy. Dla mnie bomba, nie musiałem się zastanawiać. Jednak zauważyłem jeszcze jedną ważną rzecz, a mianowicie zarządzanie serwisem. Do tej pory nie miałem pojęcia, że jest to aż takie ważne. Aby usprawnić zarządzanie serwisem zakupiłem specjalistyczny moduł serwisu, który pomaga w planowaniu wykonywanych prac, a także zapobiegają chaosowi. W każdej chwili można poinformować klienta na temat prac serwisowych w jego aucie. Zarządzanie serwisem pozwala na przykład na identyfikacje uszkodzonych i zawodnych części auta. Wówczas praca jest o wiele szybsza i satysfakcjonująca.